Ben Stanley Kubrick izle, Ben Stanley Kubrick online izle, Ben Stanley Kubrick canlı izle

Ben Stanley Kubrick izle, Ben Stanley Kubrick online izle, Ben Stanley Kubrick canlı izle
Ben Stanley Kubrick
Ben Stanley Kubrick


Tarih: 2010-09-12 TV : TV8 Saat: 02:00Tür:Yabancı Sinema


Ben Stanley Kubrick
(COLOUR ME KUBRICK)

Kubrick’in en son filmi ‘Gözler Tamamen Kapalı’ filminin yapımı sırasında, onun filmleri hakkında çok az şey bilen ve ona hiç benzemeyen ancak Stanley Kubrick’i çok iyi taklit eden bir adamın gerçek hikayesi.

Künye :

Orijinal Adı : Colour Me Kubrick
Yönetmen : Brian W.Cook.
Oyuncular : John Malkovich, Tom Allen, Scott Baker, Nick Barber, Angus Barnett, Lynda Baran.
Yapım : 2005 Komedi-Dram

0 Response to "Ben Stanley Kubrick izle, Ben Stanley Kubrick online izle, Ben Stanley Kubrick canlı izle"

Yorum Gönder

Pc_kolick@windowslive.com